maandag 17 september 2012

Gerecupereerde tegels


Onlangs kreeg ik een mail van een dame die, zoals ze zelf zegt, supertrots is op haar tegelvloer. Ze vond het jammer dat ze niet in het project terecht kon omdat het nu eenmaal een lokaal project is, maar haar enthousiasme is zo aanstekelijk dat ik haar bericht toch graag op de blog zet. Mooi om vast te stellen is overigens dat tiGels ook buiten de lokale gemeentegrenzen gevolgd wordt. 
Ook de foto's die ze meestuurde vind je hieronder.


Hallo Johan,
Ik woon niet in Gistel,  Zevekote, Moere of Snaaskerke maar ben supertrots op mijn tegels!
Na lang zoeken (30 m² nodig en dat is moeilijk te vinden in 1 lot) hebben wij die kunnen opkopen van iemand die zijn huis helemaal opnieuw gevloerd heeft (oud boerderijtje uit Moorslede, 2 voorplaatjes hadden dezelfde vloer).
Onze keuken hebben we aangepast en na 3 maanden tegels opkuisen hebben we een mooie oude vloer.
In onze garage heb ik nog een 20 tal m² om op te kuisen, die zijn van dezelfde “familie”, het motief hier wordt gevormd met de binnenhoektegel van de boord uit mijn keuken,  de afboording van de beide tegels zijn dezelfde. Deze heb ik gevonden in Voormezele (Ieper).
Groetjes H.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten